woensdag 19 december 2007

Veiligheidskleding


Wij weten allemaal dat 'veiligheid' een groot goed is. De persoonlijke integriteit en veiligheid komt op de tweede plaats als er een hoger doel is als de veiligheid van DE MAATSCHAPPIJ. Je mag van iedere burger verwachten dat hij/zij meewerkt aan dat grote doel. Preventjes kleermaker heeft die gedachte uitgewerkt in een nieuwe lijn veilgheidskleding.

Het is TRANSPARANTIE die de oplossing biedt voor het prangende veiligheidsprobleem. Nu alle organisaties 'transparant' zijn geworden, niet alle reorganisaties zijn totaal nutteloos geweest, is het de beurt aan personen. Eindelijk is die transparantie nu ook uitgewerkt in een kleding lijn. Bij een transparante outfit kan je je natuurlijk niet vertonen met een gewoon koffertje of tas. Er hoort een bijpassende transparante tas bij.

Op die manier hoeft de politie alleen maar de opaque geklede personen te fouilleren, want die zullen wel iets te verbergen hebben.

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Pre Ventje,
Ik had geen dingen bij mij die verboden waren. Ik kon mij legitimeren. Ik werd nergens van verdacht. En toch werd ik door de politie, in opdrachten van die verschrikkelijke burgemeester Opstelten, PREVENTIEF gefouilleerd. Maakt u maar geintjes maar ik moet ik moet sterk denken aan het voormalige Oost-Duitsland met de STASI. Meld misdaad anoniem, geef bekenden aan als u denkt dat ze verkeerde gedachten (terrorisme) hebben. Buurtwachten van burgers. iedereen houdt iedereen in de gaten. Waar is men mee bezig in dit land?????